Dag 4 -Mina föräldrar

Jag kommer inte att skriva allt om mina föräldrar för det har jag inte tid till. Det finns helt enkelt alldeles för mycket att skriva.

Mamma -kallad Grace av andra men heter egentligen Grazyna. Hon är född i Polen men flyttade till Sverige för att se om gräset var grönare. Tydligen så var den det eftersom hon stannade kvar.
Hon arbetar som dagmamma så det har alltid varit fullt hus hemma!!
Mamma är stark (som person), givmild och har ett himla temprament!



Pappa -kallad Jerker. Född i Sverige och har bott här i hela sitt liv. Han har ett väldigt stort intresse för att jaga. (Älskar hans torkade kött!!) Och jag kan inte vara helt ute och cykla om hans favoritfärg är grön. Pappa arbetar som truckförare i Västerås.
Pappa är väldigt lugn, snäll och är duktig på att rita.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0