Dag 27- Min favoritplats

Polen.

Att få åka hem till mormor och morfar är som att åka till mitt tredje hem. Västerås= nr 2
Jag kan staden och språket vilket underlättar rätt mycket. Det är nog därför jag inte kan kalla det för utomlands -som Johan gör.

På sommaren är det helt underbart! Det finns en lång strand, som går hela vägen in till Tyskland, som består av ljus sand. Tro det eller ej! Havet är inte direkt turkost men det går ändå att bada.
City består av småbutiker och 3 gallerior. Ibland känns det som att man inte gör något annat än bara går och går..men det är det som är så bra. Allt är nära!


Några höghus. Typisk stil med många olika färger...


Kyrkan


City


Strandpromenaden


Stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0