Dag 20- Mina favoritböcker/filmer

Jag brukar ha perioder när det gäller att läsa böcker. Men en författare som jag fastnat för, och läst i flera år, är Sophie Kinsella. Jag vill läsa dem på engleska och gärna i pocket.
Sedan finns det en rad med böcker som jag gillar. Jag är lite av en allätare.

Detsamma gäller filmer. Jag kan se det mesta. Har egentligen inga riktiga favoriter...Det finns vissa serier man följer. Vänner kommer aldrig att gå ur tiden men det är ju en serie.

Ibland kan jag tycka det är skönt att se filmer som man inte kan förknippa något med. En film där det mesta är en fantasi, lite som Harry Potter, men inte att det blir överdrivet.
Duktiga Malin påminde mig om en film som jag totalt glömt bort...jag är ju lite svag för dansfilmer. Klassiker går alltid hem men lite nyare filmer är Stomp the Yard (ettan) och Save the last dance. Ett måste!! Tack Malin! Att jag glömde dem..

Kommentarer
Postat av: Malin Å

Tio orsaker att hata dig & Save the last dance får du inte glömma :)

2010-12-21 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0