Dag 2 -Min dag

Det ska väl egentligen förklaras mer som en favorit dag men jag kör min egen tolkning av punkterna på listan. Känns bäst så..

Jag får kanske vara glad över att "Min dag" inte var igår. Från och med nu är den 1:a december en dag jag inte kommer att se fram emot. Men det var som sagt igår och idag får man ta nya tag.

Jag kan knappast säga att jag började med att vakna på rätt sida. Hade en tuff gårdag (förutom julbordet!) så natten bestod av lite sömn och sen fick jag bara samla tankarna för att försöka bestämma mig för hur jag ska göra.
Det är nämligen så att jag måste tänka om lite när det gäller att starta mitt företag med naglar. Jag ville ha en stabil tillvaro men jag vet inte om jag kan få det. Det får vi se de närmaste dagarna.

Sedan har det inte hänt mycket. Vi har varit hundvakt åt Ozzy i några timmar då Isse o Tom håller på att riva i sin nya lägenhet. Det blev full fart här hemma!

Pepparkakshuset fick ta form idag. Nu får det stå över natten så sockret stelnar ordentligt och sen blir det till att köpa non-stop och massa annat gott som ska upp på huset. Fast det får Johan ta tag i för jag jobbar hela dagen imorgon. Kul...


En liten spricka tittade fram och ger huset mer karaktär! (säger vi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0