Dag 19- Detta ångrar jag

Det finns inte mycket jag egentligen ångrar då man gör sina egna val hela tiden. Visst, det finns alltid ett "men tänk om" men så kan man tänka om mycket.

En sak som jag vet att jag ångrar är att jag inte fortsatte med boxningen. Att få slå på en säck tills armarna domnat bort och man är så trött att man knappt kan andas. Det kan jag göra på gymmet men jag har ingen tränare som skriker på en som en galning. Så som jag vill ha det. Det är nästan så jag kunde stannat kvar i Västerås för boxningen  skull...

Kommentarer
Postat av: Malin Å

Jag hade en tankte på att börja igen nu nör jag kanske ska bo i v-ås.. men vågar fan inte utan dig haaha! Du får flytta hem i ett halvår :)).



KRAM

2010-12-21 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0