Dag 1 - Vem är jag?

Jag heter Natalie och är 24 år. Föddes en decemberdag i Västerås.
Jag tog studenten på Rudbeckianska gymnasiet och sen lämnade jag boet. Flyttade till Johan i Timrå och sen har det blivit en del flyttande under mina år.
Så här har resan sett ut: Västerås- Timrå- Västerås- Halmstad -Nyköping- Västerås- Arboga -Uppsala - Växjö.

Som person skulle jag nog beskriva mig själv som pratglad.
Jag kan vara pedantisk när det gäller småsaker. Att klä julgranen tar flera timmar då jag vill ha allt på rätt plats.
Jag gillar att måla- helst blommor av någon konstig anledning. Vet inte riktigt hur det blivit så.
Sedan har jag mina stunder när jag bara flippar ut och blir småknasig/barnslig. Man måste ju få leva ut sin energi ibland.
En One of a kind.

Just nu bor jag i Växjö tillsammans med Johan. Vi har varit tillsammans i över 8 år och förlovade i 5 år. I vår lilla familj så ingår även hundarna Kenzo och Pixie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0