Det här är Pixie!:)

Jag kan inte hålla mig längre!! I en hel vecka har jag väntat och väntat men jag spricker snart om jag inte får berätta!

Vi var ju och tittade på valpar för en vecka sen och då skrev jag att det inte blev något men vilken lögn det var! Hemska oss som gör något sånt men tanken var att lura Johans mamma. Haha! (Lyckades vi??)

Pixie


Vi var och hälsade på henne idag på förmiddagen och jag hade lite svårt att åka hem utan henne. Det kanske inte är så svårt att förstå när man ser henne.
Men låt er inte luras av det söta ansiktet. Oh nej, nej...hon är riktigt kaxig så Kenzo kommer få fullt upp med den här tösen. 

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

har ni skaffat en till? :D:D

2010-08-14 @ 23:15:03
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: Natta

Japp, det har vi! Fast vi får inte hem henne förän nästa måndag så det är nu 8 dagar kvar:)

2010-08-15 @ 14:31:39
Postat av: Elin

VA SÖT!!! åååhååå va lyckliga ni är som har 2 stycken terriers nu! ^^ Dom kommer få leka med sandi när jag köpt henne. när nu det blir haha.

2010-08-15 @ 20:20:26
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0