Valborg

Ida kom för att säga hej då tidigare idag. Ännu en påminnelse på att vi flyttar. När alla ska säga hej då...
Senare kom Malin till Uppsala. Vi drog ner på stan, satte oss på en filt, och mumsade i oss lunchen. Det var inte så farligt mycket folk när vi kom dit men det packades på mer å mer ju längre tiden gick. Efter 2 timmar trodde jag att jag skulle bli tokig. Jag har nog världens minsta blåsa! Och att gå på en baja maja var inget jag hade lust med. Speciellt inte på Valborg i Uppsala. Jag drog hem istället.


          
Malins ökända toarulle!     Malin                              Folk

Nu ska vi åka och köpa lite käk för att sedan dra hem till Tove å Olof.

Idag-Uppsalabo
Imorgon- Växjöbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0