Suck

Det blir bilresa till Växjö och vi stannar tills på torsdag. Det blir alltså att kliva upp med tuppen imorgon...
Planet vi skulle med är inställt och alla tåg är fullbokade, så det finns inte så många andra alternativ. Det resulterar i att jag är ledig tills på fredag och då blir det en lång dag. Jobb 8-17 och sen personalfest!:)

Slog av en bit på en nagel, när jag skulle flytta på tvättställningen, så då blev jag less och gjorde om allihop! Provade snäckskal den här gången. Jag kan ju inte göra något på en annan för första gången. Det blev faktiskt riktigt snyggt med tanke på att min kreativa sida inte är på hugget direkt. Lade på några paljetter (skimrande orange) för lite mer effekt. Voila! (stavas det så?)



Nej, nu måste jag se till att få i mig något. Jag har suttit med naglar sen 15 och magen kurrar för fullt. Shepherd´s Pie here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0