Sjukling

Sitter hemma och tycker synd om mig själv...
Jag måste absolut andas genom munnen då näsan har sagt "stopp!", huvudet värker och kroppen orkar ingenting. Förkylningen har kommit för att stanna!! (men jag är inte döende som vissa i det här förhållandet blir när de är förkylda)

Stackars Kenzo, som inte alls fick den långa promenad som han borde fått, ligger nu på sängen och jag tror att han väntar på nästa promenadtillfälle.

Imorgon är det avslutningsfest (om det nu är så man kan kalla det) med Almtuna och sen blir det utgång för hela slanten!! Jag måste bara se till att nässprayen inte är slut, så kanske man förstår vad jag säger. Det låter ju värre än vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0