Ny stad, nya möjligheter

Då var vi tillbaka från Växjö!
Det har varit mycket att ta in och mycket att börja tänka på. Vi har tittat på en massa lägenheter och hittat en 2:a på Öster som vi tror kommer passa oss. (hoppas bara den gör det när vi åker ner med alla saker också!)
Själva staden är mysig. Den påminner lite om Halmstad. Det som både jag och Johan måste vänja oss vid är att restaurangerna har semesterstängt på sommaren. Vilken annan stad har det??

Nu har vi börjat gå igenom allt hemma och den här gången SKA vi få ordning på allt jox. Johan har köpt en massa flyttkartonger så det är bara det tråkiga kvar. Att gå igenom allt. KASTA. SPARA. TA MED. LÄMNA.
Jag fick lite panik igår kväll när vi kom tillbaka till hotellet. Det blev plötsligt så mycket som måste göras innan flytten. Nagleprovet, packa, umgås, jobba, plugga...det är alldeles för få timmar på ett dygn!

Imorgon är det min sista arbetsdag på Storvretaskolan och jag kan väl egentligen inte avsluta bättre än med personalfest:)

Grattis lillsyrran på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

TTTTAAAAACCCKKKK :d:d:D

2010-04-23 @ 14:15:45
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0