Dagens i-landsproblem

Ibland får man skämmas för sig själv!
Hela dagen har jag gått och funderat på mitt hår. Jag är en sån som måste fixa om håret då det blir tråkigt med att se likadan ut en längre tid. Inte ens nu, då jag är hemma, kan jag släppa det. Och att gå till frisören och säga "gör något snyggt" fungerar inte för mig.
Har jag inget viktigare saker att tänka på än det här?! (men det är väl precis det jag har)

På onsdag är det meningen att vi ska flyga till Växjö men vi får väl se hur det blir med den saken. Tydligen är nästa askmoln på väg in så det är bara att hålla tummarna.

Vi har börjat fundera på vad som ska sparas, kastas och vad som ska med i flytten. För oavsett om vi byter stad eller inte så ska vi ut från vår lägenhet. Bland annat så tar datorn väldigt mycket plats med bord och tillbehör. Så det borde väl vara läge att köpa en bärbar. Då kommer nästa problem. Det finns ju ett helt hav av olika sorter!! Jag orkar inte gå igenom det också, i samma veva som systemkamera, hår, packning och allt annat jox runt omkring.

Jag får ta och göra någon nytta..TVÄTTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0