Bye bye Storvreta (för den här gången)

Då har man jobbat sin sista dag på Storvretaskolan och avlsutat allt med personalfest. Det var ROLIGT!!
Det är allt jag har att säga för det går inte att beskriva det med andra ord. Det var länge sedan jag hade så ont i magen av skratt men det är så som det ska vara.
Måste ge lite extra cred till P och P som klarade av dansen. Många hade inte klarat av det ni gjorde. Bra gjort!

    
Jag tänker inte avslöja vad som hände efteråt utan ni får använda er fantasi. What happens in Storvreta stays in Storvreta...

   
Den här söta blomman står nu på vardagsrumsbordet. Tack så mycket!!

Jag trodde att jag skulle klara mig utan gråt men det vart ju omöjligt.
Men när jag kom hem så blev det inte bättre. Då kom jag underfund med allt och det kändes rätt tungt. Det är inte det att vi ska flytta från Uppsala utan att vi flyttar ifrån alla härliga människor. Jag kommer verkligen att sakna er!!

Vill passa på att gratulera lillbrorsan på födelsedagen och till Emelie o Per som fick en dotter i förrigår:)


Kommentarer
Postat av: Krzys

U better gratta mig :P

2010-04-25 @ 18:46:17
Postat av: maria

kommer sakna dig med tjejen, fy fan för detta...

kjaaamis

2010-04-27 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0